Tuesday 25 October 2016

Šareni pomfrit iz rerne



Ovo je drugi recept, koji šaljem   ovomesečnoj   domaćica Zoki  za igricu  Ajme, koliko nas je"


      Igricu je započela Snježana


      Zadatak je Paškanat





Brzo i lako, ručak za tren, u danima posta, pogotovu. 

Dopala mi se ova slatko-slana kombinacija

Za pripremu ovog pomfrita  upotrebila sam

2 manja korena paškanata

1 srednji Batat*slatki krompir
2 veće crvene, mesnate paprikemalo soli i 2 kašike maslinovog ulja


Vreme pripreme, 20 minutakoličina je za 3 porcije




Batat i paškanat oljuštite i narežite na štapiće.Papriku operite, očistite od semena,   narežite  je na listiće.Preko povrća sipajte so i maslinovo ulje, lagano promešajte da se  ulje i so  lepo sjedine sa povrćem.


Posudu u kojoj ćete peći pomfrit podmažite, sipajte začinjeno povrće. Rernu uključite na 200 stpeni  i kada se zagreje stavite posudu u rernu. Pecite petnaestak minuta





                                 Poslužite dok je toplo uz dimljeni Losos





    Poslužite salatu po vašem ukusu                        

Ja sam odabrala, paradajz i krastavac začinjen maslinovim uljem, pirinčanim sirćetom i vlašcem

     Pa, prijatno, dopašće vam se, nadam see









4 comments:

  1. Meni može uvek ovakav ručak...od srca ti hvala na ovoj lepoj ulaznici za ovomesečnu igricu.

    ReplyDelete
  2. Hvala tebi Zoko na lepim rečima, divna si

    ReplyDelete
  3. batat je kod mene u radnji 1 komad oko 250,oo dinara ;(((

    ReplyDelete
  4. Ja sam draga moja Biljo sejala ove godine u njivi, tako da imam dovoljno, prvi put sam probala ovaj krompir iz svoje bašte. Mnogo nam se dopada svima u kući. Sledeće godine posadiću više

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...