Wednesday 13 March 2019

Punjeni šampinjoni za post na vodi






Post na vodi za početnike može biti težak, ali vremenom se naviknete. Potrebno je samo imati  veru, dobru volju i cilj.
Ja sam danas pripremala ove ukusne šampinjone, mislim da bi se dopali  i onima koji ne poste

Za 3 osobe, potrebno je

300 grama svežih šampinjona
100 grama mariniranih maslinki
 50 grama listića badema
 desetak komada čeri smrznutog  paradajza
soli i začina po ukusu

Šampinjone obrišite kuhinjskim papirom ili kuhinjskom salvetom ako je potrebno. Odstranite im nožice.
Na dnu posude- pospite listiće badema, preko njih poredjajte šampinjone , posolite ih i pobiberite po ukusu, ja sam posula i malo djumbira u prahu.
U svaki šeširić poredjajte nekoliko kolutića maslinki i listiće badema, dodajte čeri paradajz.
Nalijte sa šoljicom vode i stavite u zagrejanu rernu. Pecite petnaestak minuta na 200 stepeni, da porumene.




Servirajte uz salatu po želji. Ja sam poslužila  dunje iz turšije. Ukus je stvarno neponovljiv


















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...