Wednesday 2 May 2018

Testenina sa šparglom













Prvi put pravim testeninu sa dodatkom povrća. Pre izvesnog vremena pročitala sam na NET-u recept za ovu testeninu.
 Špargle iz moje bašte su upravo stigle za branje, pa evo moje testenine.

Za ovaj recept  potrebno vam je

100 grama svežih špargli
1 jaje
250 grama integralnog brašna

Špargle kratko obarite, ocedite ih i pustite da se ohlade. 
Ohladjene špargle stavite u blender sa jajetom i umutite.



Dobijenu masu sipajte u posudu u kojoj ćete mesiti testo. Dodajte brašno i zamesite testo.


Testo prekrijte folijom i ostavite da odmara 1/2 sata. Nakon tog vremena oklagijom razvijte testo, što tanje možete.Možete testo pustiti i kroz mašinicu za testeninu. Ja sam ovog puta  razvijala oklagijom.


Testo secite po želji. Dobijene oblike i trakice  osušite  kako Vam mogućnosti dozvoljavaju.



                                                

Ovu ideju sa oklagijom *ukrala* sam od vrhunskog majstora za domaću ručno radjenu testeninu *Moje gnezdo* Sanje Milosavljević. 
Sanja je jako sposobna, vredna i puna ideja, mlada devojka. 
Na mladima svet ostaje, hvala im, puno sam od njih naučila, učim i učiću, ako Bog da.


Znam šta ćemo imati sutra za doručak, mogu mirno da spavam

                             
                                  
   





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...